söndag, november 03, 2013

Garrett och jag

Har inte på länge haft en selfie på min blogg. Passar på att lägga in en nu när jag har en ny tröja på mig denna söndagsförmiddag. Som studerande är det inte så dåligt att ha en syster som jobbar inom mode och som smyger in en ny tröja alltid nu som då!


Annars har vi firat Halloween och Alla helgons natt med spökmiddag på fredag och igår var vi till begravningsplatsen. Spookigt värre. Jag har också återfunnit Garrett Hedlund i och med att jag såg på Country Strong. Inte så bra film, Gwyneth övertygade inte mig som country sångare, men Garrett var hur övertygande som helst. Och så väcktes minnena av honom från On the Road, där jag tyckte att han var suverän.

Passar nu på att lägga in en bild på honom också, eftersom det gör min novembersöndag lite mera spännande att han och jag är på samma sida på min blogg. Hur spännande är ditt liv?


Inga kommentarer: