fredag, december 18, 2015

Bruxelles och fötterna på bordet

Nu är det julloooooov! Så skönt! Skrev till professorn och föreslog en ny tidsplan för mina sista uppgifter och hon tyckte det lät jättebra (ibland händer det bara...). Och Voilá så fixade jag en vecka till tid för alla uppgifter. Nu lägger jag fötterna upp på bordet och hoppas att någon börjar packa alla väskor för färden till Finland imorgon.

Den här låten symboliserar den första hösten här i Bryssel - den spelas så gott som varje dag i bilen på väg till praktiken (hur passande som helst):

3 kommentarer:

lilla Anna sa...

Jeee! Var befinner ni er före julhelgen?

BATT sa...

Ååh bra musik du har! :D

Anne L sa...

Annaaa, julen kom och gick och tur att vi sågs! Kram

BATT - tack. Fast bättre skulle det vara om du bara länkade direkt till era pysselyoutube-videon och berättade lite om dem. Jag förstår bra att ni just börjat och inte har pengar att sponsra inlägg, men då är det bättre att säga det och istället länka öppet. Så här blir det lite fake. Men jag raderar heller inte - lycka till!